انفجار بزرگ در تربت حیدریه / 8 زن و مرد در یک قدمی مرگ

به گزارش رکنا ، سرپرست سازمان آتش نشانی تربت حیدریه با تأیید این خبر گفت: حادثه مذکور مقارن ظهر امروز چهارشنبه در خیابان امام رضا واقع در هسته مرکزی شهر رخ داد که بر اثر آن بخش اعظم یک خانه مسکونی تخریب یا خسارت جدی دید.

عظیم چوپان افزود: بر اثر این سانحه ۸ نفر از ساکنان و مجاوران خانه مسکونی صدمه دیدند که در این بین حال یک نفر وخیم و یک نفر دیگر نیز نسبتاً بدحال است اما بقیه صدمه جدی ندیدند.

وی اضافه کرد: بررسی اولیه کارشناسان حاکی از انباشت گاز در داخل خانه و به تبع آن انفجار و افزایش قدرت تخریب بوده است ولی این موضوع و علت العلل آن نیاز به بررسی بیشتر و دقیق‌تری دارد.

وی گفت: همچنین تعدادی از خانه‌های اطراف دچار خسارت جزئی نظیر شکسته شدن شیشه‌ها شدند ولی خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش نشانی تربت حیدریه گفت: با توجه به ناایمن شدن خانه حادثه دیده موضوع تخریب کامل ساختمان از طریق پلیس ۱۱۰ و دادسرای تربت حیدریه در دست پیگیری است تا خطری مجاوران را تهدید نکند.

چوپان افزود: معابر اطراف خانه حادثه دیده پاکسازی شده است و تا زمان تصمیم و صدور مجوز تخریب خانه از سوی مرجع قضایی، محل مربوطه با نوار خطر تفکیک و جداسازی شده است.

 

کدخبر: 900879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟