حمله وحشیانه 6 شرور قمه به دست به آمبولانس لرستان / می خواستند آمبولانس را با خود ببرند

به گزارش رکنا، محسن آدینه‌وند ظهر امروز از ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: حوالی ساعت یازده شب بیست‌وپنجم خردادماه گزارشی مبنی‌بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس 115 لرستان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم (گلدشت شرقی) اعزام شد.

وی افزود: یک دستگاه پژو پارس پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در لحظه انتقال مصدوم کنار آمبولانس توقف می‌کند و حدود شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس 115 لرستان عنوان کرد: یک نفر از اراذل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به‌موقع پلیس دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

وی با هشدار به کسانی که به‌واسطه رفتارهای هنجارشکنانه منجر به ضرب‌وشتم پرسنل اورژانس می‌شوند، بیان کرد: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری می‌شود و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود‌.

کدخبر: 901182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟