گروگانگیری وحشت آور 2 زورگیر خشن برای فرار از دست پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند خبر داد و گفت: متهمان برای فرار قصد گروگانگیری شهروندان را داشتند که با اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد 27 خرداد، عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک شده و آنها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی در یک خودرو حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شده و در محل هر 2 متهم با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله ور شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی یکی از متهمان را دستگیر کردند ولی متهم دیگر که راه فراری نداشت اقدام به حمله به سمت شهروندان و گروگانگیری کرد که با اقدام به موقع و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به این کار نشد و در محل دستگیر شد و تلفن همراه سرقتی نیز در محل به صاحبش بازگردانده شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف کرده و گفتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

به گفته این مقام انتظامی متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری 123 نیاوران قرار گرفت.

کدخبر: 901412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟