کشف جسد یک زن پشت استخر 5 مهر آبادان / جسد متعفن شده بود + جزییات

به گزارش رکنا، روز جمعه  26خر د اد ماه، گزارشی مبنی بر کشف جسد ناشناس یک زن در یک خانه مخروبه در منطقه کوی کارگر پشت استخر 5 مهر آبادان به پلیس آبادان  مخابره شد.

بدین ترتیب تیمی ازماموران کلانتری 13قدس همراه مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی  آبادان برای بررسی موضوع در صحنه جرم حاضر شدند.

با توجه به فساد نعشی که در جسد زن ناشناس داشت در صحنه جرم مشخص نبود که چه مدت از زمان مرگ این زن می گذرد و با توجه به مرموز بودن ماجرا بازپرس پرونده دستور داد تا جسد برای بررسی علت مرگ و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شود.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به سراغ پرونده های فقدانی رفتند و در بررسی های گسترده تر مشخص شد هیچ گزارشی مبنی بر ناپدید شدن یک زن به پلیس خوزستان گزارش نشده است.

ماموران در این مرحله با توجه به اینکه جسد در یک خانه مخروبه بوده است احتمال می دهند قربانی یک زن بی خانه مان و کارتن خواب است که به دلیل گرمای فوت کرده باشد اما تحقیقات تا رسیدن به نتیجه نهایی در این زمینه در دستور کار پلیس قرار دارد.

گفتنی است، در تابستان سالهای گذشته شاهد مرگ کارتن خوابها ومعتادین متجاهر به دلیل گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان بوده ایم.

علی رنجکش

کدخبر: 902324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟