زن خائن برای قتل شوهرش همه را خواب کرد / قاتل خونسردانه مرد بیگناه را در خواب خفه کرد + جزییات

به گزارش خبرنگار رکنا ،رسیدگی به این پرونده از 5 آذر ماه پارسال از وقتی کلید خورد که جسد مرد جوانی به نام مجید ۳۶ساله که با یک فرش کهنه لول شده بود در حوالی جاده چالوس توسط یک رهگذر پیدا شد و خیلی زود گشت پلیس در محل حضور یافت .

با پیدا شدن مدارکی که همراه مقتول بود مشخص شد وی اعتیاد به مواد مخدر داشته و تحت درمان یکی از کمپ های ترک اعتیاد کرج قرار دارد.

خیلی زود محل سکونت و خانواده او شناسایی شدند و این پرونده قتل روی میز کارآگاهان جنایی قرار گرفت. 

زن خائن

در نخستین گام افسر پرونده همسر مقتول را به عنوان نخستین مظنون این پرونده اعلام کرد و در تحقیقات بعدی طولی نکشید که سهیلا ۳۲ ساله دربازجویی ها راز جنایت را برملا کرد.

در تحقیقات جنایی مشخص شد که سهیلا با دوست همسرش فرزاد۳۵ ساله که او هم در کمپ تحت درمان بود رابطه دوستی برقرار کرده است.این در حالی بود که فرزاد از شوهر خودش نیز به مراتب اعتیاد بیشتری به مواد مخدر داشت.

همدستی با دوست شوهر

این زن ابتدا قرص خواب آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد شوهرش را با یک روسری خفه کرده و لای فرش او را پیچاندند‌.

فرزاد با کمک سهیلا جسد را لای فرش لول کردند وبعد به خودرو انتقال دادند و درجاده چالوس رها کردند.

در جریان اعتراف های این زن خائن خیلی زود فرزاد هم بازداشت شد او که درابتدا سعی درانکار ماجرا داشت اما مدتی بعد به جنایتش اعتراف کرد .

بااعتراف این زن خائن و مرد غریبه آنها به دادسرا منتقل شدند و پس از مرحله بازپرسی در دادسرای فردیس قرار است در دادگاه کیفری استان البرز به زودی پشت میز محاکمه بیاستند.

کدخبر: 906424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟