بازداشت 3 آدمکش پراید سوار در کرج / جنایتی خونین بخاطر اختلاف قدیمی + عکس

به گزارش رکنا ، ساعت 22:30 نهم تیر، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران پاسگاه هلالی وی را در جریان جنایتی هولناک قرار دادند. به دنبال دریافت این خبر بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری به همراه گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی آگاهی، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که جوان 29 ساله ای به نام «محمد – پ» در درگیری مرگبار مجروح شده و در مرکز درمانی جان خود را از دست داده است. معاینات پزشکی هم نشان داد که ضربات چاقو به ناحیه سر و کشاله ران جوان 29 ساله اصابت کرده و او بر اثر عوارض ناشی از چاقو خوردگی جان باخته است.

بنابراین قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دقایقی بعد به طرف روستای کنه بیست حرکت کرد و بدین ترتیب تحقیقات در محل جاده ورودی روستا (محل نزاع) ادامه یافت. خون زیادی در محل نمایان بود که حکایت از جنایت هولناک داشت. بررسی دوربین های مداربسته محلی نیز بیانگر آن بود که سرنشینان یک دستگاه پراید در تعقیب موتورسوار 29 ساله بوده اند و در مسیر ورودی روستا، موتورسوار مذکور را با تصادف عمدی واژگون کرده اند سپس سرنشینان از خودرو پیاده شده و ضربات چاقو را بر پیکر زخمی جوان موتورسوار فرود آورده اند.

اعترافات پراید سواران آدمکش!

 با به دست آمدن سرنخ های مذکور، برادر مقتول نیز به مقام قضایی گفت: برادرم با چند جوان به نام های «رضا، محمد و محمود» درگیری داشت و چند پرونده قضایی هم دارند. آن ها قبلا هم گفته بودند که می خواهند برادرم را دار بزنند! به همین دلیل شب گذشته (هشتم تیر) نیز او را با سنگ زده بودند! و...

در پی اظهارات برادر مقتول، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با استفاده از راهنمایی های سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ماموریت یافتند با هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهمان مذکور وارد عمل شوند. در همین حال گروه تخصصی کارآگاهان در دو شاخه اطلاعاتی و عملیاتی، تحقیقات گسترده ای را برای ردزنی متهمان فراری به سرپرستی ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) آغاز کردند و به سرنخ هایی از محل اختفای 3 متهم این پرونده جنایی دست یافتند.

در حالی که کارآگاهان عملیات دستگیری عاملان جنایت را با دستورات قاضی صفری ادامه می دادند ناگهان 3 متهم پرونده خود را در حلقه محاصره دیدند، به مرکز انتظامی مراجعه کردند و در حالی تسلیم قانون شدند که خود را بی گناه می دانستند و مدعی بودند فقط نظاره گر نزاع مرگبار بوده اند اما کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) آنان را به طور جداگانه به اتاق های بازجویی هدایت کردند و به تحقیقات تخصصی پرداختند

متهمان وقتی در برابر اسناد و مدارک مستند قرار گرفتند به ناچار حقیقت ماجرا را اعتراف و اظهار کردند که سوار پراید بوده اند و جوان 29 ساله را به دلیل اختلافات و درگیری های قبلی به قتل رسانده اند. در این میان «محمد – خ» به وارد آوردن ضربه کشنده به کشاله ران مقتول اعتراف کرد و سپس کارآگاهان در جست و جوی آلت قتاله (چاقو) برآمدند و موفق شدند با راهنمایی متهمان، چاقوی مذکور را در اراضی کشاورزی روستای امرغان کشف کنند. تحقیقات بیشتر در این باره با دستورات ویژه قاضی دکتر صفری همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 906756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟