نجات 8 نفر از مرگ با تلاش مرزبانان دریایی بوشهر

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله خسروی فرمانده مرزبانی استان مازندران در تشریح این خبر، اظهار داشت: در فاصله 5 مایلی از ساحل یک خانواده 8 نفره با یک فروند شناور تفریحی وارد آب شدند که شناور تفریحی به علت سوراخ شدن از ناحیه پاشنه در آستانه غرق شدگی قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: با توجه به حضور گشت های دریایی ناوگروه شماره یک نوشهر در محل، بلافاصله وارد عمل شده و با جانفشانی و در یک حرکت فداکارانه وارد آب شدند و از غرق شدن حتمی شناور و سرنشینان آن جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی استان مازندران تصریح کرد: با تلاش عوامل امداد و اورژانس و اقدامات اولیه درمانی نیروهای مرزبانی، بحمدالله وضعیت جسمانی این خانواده مطلوب و حال عمومی همه آنان خوب است.

وی در پایان با بیان اینکه مهم ترین هدف حضور نیروهای جان بر کف مرزبانی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل، آرامش و امنیت مردم و مسافران است، خاطرنشان کرد: با توجه به ایام تعطیلات و بهره برداری مسافران و شهروندان از سواحل دریا توصیه می‌شود کسانی که قصد استفاده از این نعمت خدادادی را دارند حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده و به اخطار ناجیان غریق و گشت های دریابانی در سواحل توجه لازم را داشته باشند تا برای اعضای خانواد محترمشان اتفاق ناگواری رخ ندهد.

کدخبر: 910570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟