گروگانگیری میلیاردی مرد جوان در نیشابور / آدم ربایان با وحشت آفرینی وارد خانه شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین احمدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: گزارشی مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های نیشابور به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تهدید وارد خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودرو سمند، مرد 44 ساله را با خودروی سواری خود برده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، افزود: عاملان آدم‌ربایی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد از خانواده گروگان داشتند که به علت حساسیت پرونده اتاق ویژه عملیات تشکیل شد.

وی عنوان کرد: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود که متهمان اختلافات قبلی با گروگان خود داشته‌اند و با ردزنی‌های گسترده در یافتند آدم‌ربایان از شهرستان نیشابور متواری شده‌اند.

احمدی یادآور شد: با اقدام‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان‌های استان خراسان رضوی شناسایی شد و با هماهنگی مرجع قضایی 4 متهم دستگیر و فرد ربوده شده رها و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم دستی، یک دستگاه لب تاب، یک دستگاه عیار سنج سنگ‌های قیمتی، یک دستگاه قطب نما کشف و خودرو سواری ساینا توقیف شد و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

کدخبر: 912527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟