حمله بزها به یک محله ! / همه وحشت کردند ! + عکس

به گزارش رکنا، پلیس کالیفرنیا برای اولین بار مجبور شد مهارت‌های چوپانی خود را هم آزمایش کند. تلفن اضطراری به دفتر پلیس حاکی از آن بود که تمام خیابان‌های محله‌ای در کالیفرنیا پر از ‌ بز شده و این محله تقریبا در کنترل گله بز ها قرار گرفته است.

گله بزها 2

دپارتمان پلیس منطقه پینول (Pinole)، یکی از شهرهای واقع در ایالت کالیفرنیا ، ویدیویی از هجوم حداقل ۲۰۰ بز، که از محل نگهداری خود فرار کرده بودند، به این منطقه دریافت کرد. در هر نقطه و خیابان این شهر کوچک گروهی از بز دیده می‌شد. بزها در حالی‌که سروصدای زیادی به راه انداخته بودند، به هر سبزه و بوستانی که می‌رسیدند، مشغول خوردن می‌شدند. حتی برخی از آنها به درختچه‌های روبه‌روی خانه‌ها یا خیابان‌ها آویزان شده بودند و از برگ‌های آن می‌خوردند. محله گرفتار هرج و مرج زیادی شده بود. در برخی از خیابان‌ها، بزها مسیر رفت‌وآمد خودروها را بند آورده بودند.

پلیس کالیفرنیا با اینکه در محل حاضر شد، کار چندان موثری از پیش نبرد و واقعا نمی‌دانست این حیوانات را باید چگونه جمع کند. آنها منتظر صاحب گله شدند. بزها هم خیال نداشتند به محل نگهداری خود بازگردند و طوری حرکت می‌کردند که انگار تمام خیابان‌ها مال خودشان است.

گله بزها

کدخبر: 914412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟