پایان سرقت های سریالی 2 دزد حرفه ای از خودروها / سارقان شوکه شدند

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی گفت:  در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم خودروهای سواری پارک شده خود به خصوص رینگ و ضبط خودرو در محدوده شهدای تهران پیگیری موضوع سریعا به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۱۰ این محل قرار گرفت.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی که در کوچه‌های خلوت قرار داشت در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو و صندوق عقب خودرو از قبیل جک و لاستیک زاپاس ضبط و آن را به سرقت می‌بردند.

ماموران کلانتری شهدا با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محل‌های جرم در نهایت در ۱۷ مرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهمان را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده خیابان آشتیانی این محل مراجعه و طی عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و با بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل  ۴ حلقه رینگ و لاستیک  یک جفت باند جعبه ابزار کامل خودرو جک و دریل برقی خارجی مجموعاً به ارزش تقریباً ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان ۲۶ و ۳۹ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: از مالباختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری ۱۱۰ شهدا مراجعه کنند.

 

کدخبر: 917843 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟