مرگ مرموز دختر فروشنده یک عطاری در تهران

به گزارش رکنا، چند روز قبل مرد میانسالی به دادسرا رفت و از صاحبکار دخترش شکایت کرد و او را در مرگ دخترش مقصر دانست. مرد میانسال در تحقیقات گفت: دخترم چند سالی است که در یک عطاری در جنوب غرب تهران کار می‌کند.

شب حادثه از محل کارش به خانه آمد و حال خوبی نداشت، برای استراحت به اتاقش رفت اما دیگر بیدار نشد. دکتری که جسد دخترم را معاینه کرد، علت مرگ او را مصرف متادون عنوان کرد.

هر اتفاقی برای دخترم افتاده باشد در عطاری است و من از صاحب عطاری شکایت دارم. با شکایت مرد میانسال، بازپرس وحید ناصری دستور تحقیقات را صادر کرد.

زمانی که مأموران برای تحقیق راهی عطاری شدند، یک شیشه شربت متادون و یک بطری خالی مشروب الکلی پیدا کردند. مرد عطار در تحقیقات گفت: چند سالی است که شربت متادون مصرف می‌کنم و به همین دلیل همیشه درمغازه‌ام متادون دارم.

اما از اینکه مشروب برای کیست و چه اتفاقی افتاده خبر ندارم. در ادامه تحقیقات، مرد مغازه‌داری که در کنار عطاری بود، گفت: روز حادثه دختر جوان اصلاً حال خوبی نداشت و گفت که به اشتباه شیشه متادون را برداشته و خورده است.

من هم به او پیشنهاد دادم که مشروب بخورد تا اثر متادون کمتر شود، بعد یک شیشه مشروب به او دادم. بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا علت اصلی مرگ دختر جوان مشخص شود و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

کدخبر: 919624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟