جزئیات آتش سوزی  مهیب در «دیوار مرگ» / 16 تن در پاک کوهسار حادثه دیدند + فیلم

به گزارش رکنا، شامگاه پنجشنبه همزمان با اجرای نمایش آکروباتیک دو موتورسوار روی دیوار مرگ در پارک کوهسار جهرم تعداد زیادی از تماشاگران سرگرم مشاهده این نمایش بودند که ناگهان باک یکی از موتورها آتش گرفت و موتور به همراه راکبش از روی دیوار به پایین سقوط کرد و در یک چشم بر هم زدن آتش گرفت.

حاضران با مشاهده این صحنه شروع به ترک محل کرده و در حال پایین آمدن از پله‌ها برای خروج از محل بودند که ناگهان انفجار مهیبی رخ داد و به یک باره تمام محوطه چوبی محل اجرای نمایش آتش گرفت.

محسن عشایری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جهرم در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۲۲ شامگاه پنجشنبه طی تماس شهروندان به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی، مبنی بر آتش‌سوزی شدید در محل اجرای حرکات نمایشی موتورسیکلت- دیوار مرگ-  بلافاصله ۲ اکیپ اطفایی از دو ایستگاه به محل حادثه در پارک کوهسار اعزام شدند. با توجه به اینکه محل برگزاری نمایش به طور کامل آتش گرفته و در حال سوختن بود بلافاصله آتش مهار و محل ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: طبق استعلامات صورت گرفته مسئول برگزاری نمایش، هنگام دریافت مجوز برای نمایش از تجهیز سیلندرهای اطفایی محل نمایش به مسئولان اطمینان داده بود.

طبق نظر کارشناس سازمان آتش‌نشانی، علت حادثه نشتی بنزین از موتورسیکلت نمایشی درحال حرکت و سرایت آن به سازه چوبی دایره شکل محل اجرا عنوان شده است.

محمد رحمانیان مسئول روابط عمومی اورژانس شهرستان جهرم نیز در این باره گفت: به علت شدت سوختگی و ضربه مغزی راکب موتورسیکلت به بیمارستان شیراز انتقال یافت و یکی دیگر از مصدومان نیز با جراحت سوختگی حدود ۳۰ درصد در بیمارستان بستری شد.

به گفته وی پنج مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

حدود ۱۰نفر دیگر نیز در این حادثه دچار مصدومیت جزئی شده‌اند.

کدخبر: 920467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟