خوراندن اسید به جوان تبریزی / نقشه وحشتناک یک قاتل + جزییات

به گزارش رکنا، عصر جمعه اوایل مرداد ماه سال جاری بود که علی، مرد ۳۲ ساله ای، برای صرف میوه و نوشیدنی و... به یکی از باغ های آذربایجان شرقی دعوت می شود؛ غافل از اینکه چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

رضا (متهم) و علی هر دو به باغ می رسند، اسباب خوشگذرانی را آماده و مشغول عیش و نوش می شوند؛ اما علی اصلا فکرش را هم نمی کرد مشروب الکلی که برای خوردن وی آماده شده است حاوی اسید است! اسیدی که رضا در نوشیدنی ریخته تا علی را از پای درآورد.

وسط خوشگذرانی و در حین خوردن نوشیدنی، علی بدحال شده و از پای درمی‌آید. رضا نیز از فرصت استفاده کرده و ضربات متعدد چاقو بر نواحی مختلف بدن علی وارد می کند.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود و رضا با این کار هم آرام نمی شود؛ بلکه علی را روی صندلی می نشاند، دستانش را می بندد و با چاقو دوباره او را هدف ضربات فجیع چاقو قرار داد و جسد را همان جا رها می کند که در این بین محمود (دوست رضا) سر می رسد. دوستی که موتور خود را به رضا قرض داده بود و حال برای پس گرفتن موتورش آمده بود که با این صحنه وحشتناک روبرو می شود.

دستگیری رضا و محمود

رضا و محمود که جسد را همان جا رها و گریخته بودند، طولی نمی کشد که در تور ماموران پلیس آگاهی می افتند؛ چرا که آخرین تماس مقتول با رضا بوده است و ماموران پلیس آگاهی از روی همین تماس به رضا رسیده و آنان را دستگیر می نمایند.

رضا اوایل منکر قتل علی و حضور در باغ می شود اما نهایتا  بعد از یک ماه، به جرم خود اعتراف کردند.

متهم در تحقیقا گفت: من علی را به باغ دعوت کردم تا باهم باشیم، اما در نوشیدنی وی اسید ریختم، سپس ضربات زیاد چاقو به وی زده و روی صندلی نشاندمش، دستانش را بسته و دوباره او را هدف ضربات هولناک چاقو قرار دادم.

گزارش رکنا حاکی است، متهم علت خود از این اقدام وحشتناک را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرده است.

فاطمه قلی پور گنجه لو

کدخبر: 922759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟