مسافر 17 ساله تهران سارق از آب درآمد / طلاهای خانه ای را ماهرانه دزدید + فیلم گفتگو

به گزارش خبرنگار رکنا،چندی پیش مردی در تماس با پلیس از سرقت طلاهای همسرش از خانه شان خبر داد و زمانیکه پلیس پای در محل سرقت گذاشت مرد جوان عنوان کرد وقتی همراه همسرش در بیرون خانه بودند دزدان وارد خانه شان شده و دست به سرقت طلاها زده اند.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای تحقیق در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران با حضور در محل سرقت متوجه دوربین های مداربسته ساختمان شدند و در این مرحله فیلم های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند.

در این شاخه از تیم پلیسی تصویر سارق نوجوان را به دست آوردند و در گام بعدی با به دست آمدن سرنخ اصلی تجسس های میدانی و اطلاعاتی کلید زده شد و خیلی زود مخفیگاه این سارق تازه کار به دست آمد.

کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری سارق جوان را در دستور کار خود قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه سارق 17 ساله و همدستش را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارق جوان بخشی از پول طلاهای فروخته شده کشف شد.

سرقت بخاطر کمک به خانواده

آرش 20 ساله که از شهرهای غربی کشور  برای کار به تهران آمده اما به جرم سرقت در بازداشت به سر می برد می گوید بخاطر کمک به خانواده ام مجبور به سرقت شدم که پشیمانم.

چرا به تهران آمدی؟

چند ماه پیش به خاطر شرایط بد مالی خانواده ام برای کار کردن به تهران آمدم و در باربری مشغول به کار شدم اما بعد از چند هفته اصلا شرایط کار خوب پیش نرفت و وضعیت مالی بدتری پیدا کردم. وقتی دوستم شرایط من را متوجه شد به من پیشنهاد داد که باه هم دزدی کنیم و می توانیم با این کار پول خوبی به جیب بزنیم و من هم چون شرایط سختی داشتم پیشنهادش را قبول کردم.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت خانه در کهریزک

خانه را چطور شناسایی کردی؟

 به طور اتفاقی به محله کهریزک رفتیم و داخل یک کوچه ای شدیم که افراد زیادی از آنجا عبور نمی کردند وقتی متوجه خانه ای شدیم که چراغ هایش خاموش است زنگ خانه را زدیم وقتی کسی جواب نداد از خالی بودن خانه اطمینان پیدا کردیم و سپس از دیوار بالا رفتیم و از مسیر بالکن وارد خانه شدیم ، شروع به گشتن در اتاق ها کردیم که در یک کشو مقداری طلا پیدا کردیم  و پس از سرقت طلاها  به سرعت از خانه خارج شدیم.

طلاها را چه کردی؟

بعد از اینکه از خانه بیرون آمدیم به مخفیگاه دوستم در محله 13 آبان رفتیم و دوستم سریع با مالخری که می شناخت تماس گرفت و قرار گذاشت، خریدار در قبال طلاها که میگفت 20 گرم بیشتر نیست 60میلیون به ما پول داد و رفت من هم خوشحال پول را برای پدر و مادرم واریز کردم اما خبر نداشتم که فیلم ما منتشر شده و پلیس به دنبال ما است و بعد از 20 روز پلیس وارد مخفیگاهمان شد و ما را دستگیر کرد.

حرف آخر؟

آرش در آخر صحبت هایش از کاری که انجام داده ابراز پشیمانی کرد و میگفت اگر آزاد شود حاضر است هر کاری انجام دهد اما دیگر به سراغ دزدی نمی رود .

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

 

 

 

کدخبر: 923975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟