ماجرای ربودن زن تتوکار چه بود؟ / پای نامزد شیوا در سناریوی آدم ربایی سودابه باز شد

به گزارش رکنا،  یک ماه قبل، زن جوانی به پلیس رفت و از دوستش به اتهام سرقت و آدم‌ربایی شکایت کرد. او گفت: تتوکار هستم و مدتی قبل با زن جوانی به نام سودابه دوست شدم. اما سودابه 2 میلیون تومان از من قرض گرفته بود و پولم را نمی‌داد تا اینکه روز گذشته زنگ خانه‌ام را زد و گفت برای پس دادن قرضش آمده است، اما زمانی که در را باز کردم به جای سودابه 3 مرد وارد شده و مرا با تهدید از خانه بیرون بردند. مردان ناشناس مرا داخل خودرو  انداخته و 3 ساعت در شهر گرداندند و با گرفتن برگه سفید امضا و دست‌نوشته مرا رها کردند.

با شکایت زن تتوکار، تحقیقات برای دستگیری سودابه به دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها زن جوان به همراه مردی بازداشت شد، اما در تحقیقات منکر آدم‌ربایی شد و گفت: این زن دوستم بود و به قدری به او اعتماد داشتم که کلید خانه‌ام را هم به او داده بودم و گاهی که من نبودم به خانه‌ام می‌رفت. اما یک روز که خانه نبودم او وارد خانه‌ام شده و علاوه بر مبل‌هایم 10 میلیون تومان نیز سرقت کرده بود.

او ادامه داد: زمانی که خانه‌ام سرقت شد نمی‌دانستم او عامل این سرقت است اما فیلم دوربین‌ها را که دیدم، راز این سرقت برملا شد. به او گفتم وسایل و پول‌هایم را پس بدهد اما بهانه می‌آورد. موضوع را به نامزدم، آرش گفتم و او پیشنهاد داد از این زن زهر‌چشم بگیریم. روز حادثه همراه آرش و دو نفر از دوستان او راهی خانه شیوا شدیم. آنها شیوا را به داخل خودرو برده و در شهر چرخاندند اما فقط می‌خواستند او را تنبیه و مجبورش کنند که اموالم را برگرداند.

با اعتراف زن جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت آرش و دوست دیگرش را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 931635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟