آزار 20 زن و مرد تهرانی توسط روباه پارک دانشجو + اعترافات در دادگاه + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از تیرماه امسال به دنبال شکایت یک مرد میانسال آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: مدتی قبل در پارک با پسر جوانی آشنا شدم. او با من درد دل کرد و من که دلم برایش سوخته بود او را به خانه ام دعوت کردم. اما او در خانه مرا بیهوش کرد و اموال قیمتی را از خانه ام دزدید.

در حالی که تلاش پلیس برای یافتن ردی از دزد جوان آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید و فرضیه سریالی بودن سرقت ها قوت گرفت.

شواهد نشان می داد دزد 22 ساله با ترفندی خاص از طریق فضای مجازی یا در پارک و سفره خانه ها طعمه هایش را به دام می انداخت و بعد از جلب اعتماد آنها وارد خانه شان  می شد. وی در فرصتی مناسب با نوشیدنی مسموم طعمه ها را بیهوش می کرد و سپس دست به سرقت اموال و یا کارت های بانکی شان می زد.

20 شاکی در دام متهم جوان

در حالی که  شماره شکایت ها به 20 فقره رسیده و 20 زن و مرد به همین روش به دام افتاده و از بعضی از آنها فیلم سیاه گرفته شده بود متهم 22 ساله ردیابی و بازداشت شد.

آرش که می دانست دستش برای پلیس رو شده به جرم های سیاه اعتراف کرد.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من اهل همدان هستم. تا کلاس هشتم بیشتر درس نخوانده ام و فرزند اول یک خانواده هستم. پدرم کارگر فصلی بود و خیلی از اوقات بیکاربود. به همین خاطر وضع مالی خوبی نداشتیم. حدود 6 ماه پیش برای یافتن کار از  همدان به تهران آمدم و در یک کارگاه تولیدی لباس مشغول به کار شدم. من مدتی را در خانه یکی از اقوام ساکن بودم اما بعد از مدتی ناچار شدم به مسافرخانه بروم. ماهانه 8 میلیون تومان درآمد داشتم اما مخارج زندگی زیاد بود و نمی توانستم کمک خرج خانواده ام باشم. به تازگی یک موتور قسطی خریده بودم ولی نمی توانستم اقساط را سر وقت بپردازم به همین خاطر به فکر سرقت افتادم.

وی ادامه داد: در فضای مجازی یا پارک هایی مثل پارک دانشجو و سفره خانه ها با افراد میانسال سر صحبت را باز می کردم و با آنها طرح دوستی می ریختم. می گفتم دانشجو هستم و وضع مالی خوبی ندارم. آنها دلشان برای من می سوخت و من را به خانه شان دعوت می کردند. من در فرصتی مناسب در نوشیدنی آنها قرص خواب آور می ریختم و وقتی بیهوش می شدند کارت بانکی شان را سرقت می کردم.

وی درباره ترفند سرقت از کارت عابر بانک طعمه ها توضیح داد: قبل از رفتن به خانه آنها برایشان یک خرید کوچک انجام می دادم و می گفتم بعدا  پول خرید را حساب می کنم. وقتی می خواستند پول خرید از سوپر مارکت را بپردازند، رمز کارتشان را حفظ می کردم تا در فرصت مناسب بتوانم  پول را از حسابشان انتقال دهم ولی بعضی از شاکی ها مدعی شده اند از خانه شان سرقت کرده ام. اما من این اتهام را قبول ندارم.

وی ادامه داد: من خانه ای  برای یک روز اجاره کرده بودم که یکی از طعمه ها را به انجا بردم و نقشه سرقت را اجرا کردم. من در بعضی مواقع از طعمه ها فیلم سیاه تهیه می کردم تا از ترس آبرویشان نتوانند از من شکایت نکنند.

با اعترافات پسر شیطان صفت ، وی در  شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران  از خود دفاع کرد.

محاکمه پسر  شیطان

در ابتدای جلسه  شاکی ها یک به یک به تشریح شکایتشان پرداختند.

 نخستین شاکی که مردی 75ساله ای بود گفت: نیمه خرداد بود که همسرم به سفر رفته و در خانه تنها بودم. صبح برای خرید صبحانه به سوپرمارکت رفته بودم که در مسیر با متهم آشنا شدم.

او خودش را دانشجو معرفی کرد و گفت صبحانه نخورده است. ظاهرش به حدی ساده بود که فکر نکردم کلاهبردار باشد. او می گفت: از شهرستان به تهران آمده و دنبال نان حلال است. من به او گفتم  در حال ساخت یک خانه در شهرستان هستم و می توانم در شهرستان برای او کار پیدا کنم. من او را  برای صرف صبحانه به خانه  ام دعوت کردم.اما او در چای من قرص خواب آور ریخت و مرا بیهوش کرد و طلاهای همسرم، ظروف مسی و  یک دستگاه دریل و مقداری پول نقد که در خانه داشتم را دزدید و از کارت عابر بانکم 8 میلیون تومان برداشت کرد.او همچنین کامپیوترماشین همسایه مان را هم سرقت کرد و گریخت.

وی ادامه داد:همسرم که چندین بار با من تماس گرفته و نگران شده بود از دخترم خواست به خانه بیاید و احوالم را جویا شود. من حدود 30 ساعت بیهوش بودم و 3 روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بودم. من به بیماری دیابت مبتلا هستم و ممکن بود جانم را از دست بدهم. من از این متهم شکایت دارم.

دومین شاکی گفت: فروردین ماه امسال یک ناشناس برایم پیامکی ارسال کرد و نوشت جان عمویم در خطر است. او چند روز قبل با عمویم آشنا و با او طرح دوستی ریخته بود که به خانه عمویم رفت، او را بیهوش کرد و از او فیلم سیاه گرفت. او علاوه بر سرقت از عمویم از من هم اخاذی کرد.

سایر شاکی ها نیز برای متهم اشد مجازات خواستند.

 وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد گفت: من هیچ کدام از شاکی ها را آزار ندادم. برای اینکه آنها بعدا از من شکایت نکنند از آنها فیلم  سیاه می گرفتم.من فقط سرقت چند کارت عابر بانک را قبول دارم  و مبلغ سرقتی در حدی نیست که شاکی ها مدعی هستند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

فیلم گفتگو با روباه پارک دانشجوی تهران + عکس چهره باز / او با 20 زن و مرد همخانه شده بود

کدخبر: 931890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟