بازداشت 3 نفر به اتهام پارتی‌ بازی

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام قاسمی، بازپرس شعبه 21 دادسرای عمومی تهران در گفت‌و‌گوی اختصاصی در این زمینه گفت: 3 نفر از کارکنان هواپیمایی به اتهام سوءاستفاده و پارتی‌بازی دستگیر شدند. یکی از دستگیر‌شدگان سرپرست قسمت امور اداری و پرسنلی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که با پارتی‌بازی و برخلاف ضوابط، برای دوستان و آشنایان خود بلیت می‌گرفته و جا رزرو می‌کرده است.

وی درحالی‌که یکی از مسافران با گذرنامه‌اش عازم خارج کشور بود، با پارتی بازی برایش جا رزرو کرده و بدون ارائه گذرنامه بلیت برایش صادر شده بود. گیرنده بلیت گفت: اگر به او مراجعه نمی‌کردم 100 درصد نمی‌توانستم بلیت برای سفر آمریکا تهیه کنم. بازپرس شعبه 21 دادسرای عمومی تهران افزود: متهم اعتراف کرد که با پارتی‌بازی تا‌کنون 40 تا 50 اسم جهت تهیه بلیت برای مسافرت به خارج از کشور و تعدادی هم برای داخل کشور (برای دوستانش) به کامپیوتر داده است. یکی دیگر از دستگیر‌شدگان اعتراف کرد برای اینکه 4‌ ماه زمان مراجعه یکی از دوستان خود را جلو بیندازد، روی بلیت هواپیما که ارزش پرواز نداشته « استیکر» چسبانده است.

یکی دیگر از متهمین، بلیت آموزشی را که هیچ‌گونه ارزشی نداشته با همکاری یکی دیگر از متهمین پرکرده، مبلغ بلیت را حدود 24هزار تومان به مقصد آمریکا آماده می‌کند، در اختیار یکی از خانم‌ها که ظاهرا کارمند یا دانشجو بوده است می‌گذارد و از این طریق کلاهبرداری می‌کند. حجت‌الاسلام قاسمی افزود: پرونده شبکه رشوه‌خواری ، پارتی‌بازی و جعل اسناد در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مراحل پایانی خود را می‌گذراند و به‌زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.

کدخبر: 938952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟