وکیل 70 میلیاردی دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در توضیح این خبر بیان داشت: با مراجعه شهروندی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران کارآگاهان در جریان وقوع کلاهبرداری با جعل عنوان وکیل دادگستری قرار گرفتند.

 شاکی اظهار داشت: با متهم در سال 1398 که مدعی بود وکیل دادگستری است و کارآموز، وکلای خبره تهران می باشد و ذی نفوذ در دستگاه قضائی است، آشنا شده و مبلغ 70 میلیارد ریال به وی پرداخته است ولیکن متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت مهتم با جعل سربرگ یکی از وکلای مشهور اقدام به تنظیم قرارداد با مال باخته نموده است و زمانی که متهم از انجام امورات مربوط به وکالت طفره رفته شاکی به دفتر وکیل مشهور مراجعه و متوجه شده  چنین فردی در دفتر وکیل مشهور مشغول به کار نمی باشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در استعلام های پلیسی مشخص شد که متهم جعل عنوان نموده و وکیل دادگستری نمی باشد، افزود: در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم در محدوده پل صدر تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و تحقیقات کارآگاهان برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

کدخبر: 941123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟