مرگ مشکوک مرد جوان در جنوب تهران / کشف جسد خون‌آلود در حمام

به گزارش رکنا، صبح روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه، زن جوانی هراسان با مرکز فوریت‌‌های پزشکی  115  تماس گرفت و به اپراتو گفت: جسد خون‌آلود همسرم را در حمام پیدا کردم او خودکشی کرده است، لطفا برای کمک رسانی اقدام کنید.

مامورین پلیس آگاهی و عوامل اورژانس به سرعت در محل حادثه حضور یافته و ماجرای این مرگ مشکوک را به بازپرس ویژه قتل موسی رضا زاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی مخابره کردند، وی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت حضور پیدا کرده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در لحظات ورود به محل جرم و حمام خانه قربانی  با جسد مرد جوان 30 ساله‌ای مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به کام مرگ رفته بود، بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که آثار خون در قسمتی از داخل خانه شسته شده است و همین کافی بود تا فرضیه خودکشی از قتل کمرنگ به نظر بیاید.

بازپرس رضازاده در نخستین گام همسر مقتول را مورد باجویی قرار داد که در طول این مدت با اظهارات ضد و نقیضی او روبرو شد، همسر قربانی به بازپرس گفت: من  و همسرم به تازگی ازدواج کرده بودم ،برای ساعتی از خانه خارج شدم وقتی برگشتم متوجه غیبت همسرم شدم به دنبال او گشتم وقتی در حمام را باز کردم و با جسد خون‌آلودش مواجه شدم که بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش کردم!

با دستور بازپرس موسی رضازاده از شعبه11دادسرای امور جنایی، همسر قربانی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی سپرده شد و همچنین جسد برای بررسی های بیشتر و روشن شدن علت مرگ به پزشک قانونی انتقال داده و تحقیقات لازم در محل حادثه توسط کاراگاهان ویژه قتل آغاز شد.

بنابر این گزارش، دستور رسیدگی به این پرونده مرگ مشکوک در دستور کار کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

کدخبر: 942785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟