کشف ۱۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهریار

به گزارش رکنا، صبح امروز سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف روغن موتور تقلبی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرهای حومه شهریار خبر داد.

و گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاقچیان کالا و با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین مطلع شدند که عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در شهرهای رزکان، ده بهار و صباشهر شهریار اقدام به تولید و توزیع روغن بی کیفیت خودرو و شوینده تقلبی می کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از شناسایی محل دقیق 3 انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبارها بازدید کرده و از محل 15هزار لیتر روغن موتور و روغن ترمز تقلبی و 400 گونی مواد شوینده فله ای، 3هزارو 600عدد پودر رختشویی آماده عرضه به بازار و 50 کارتن مایع ظرفشویی تقلبی و آماده عرضه با برندهای مختلف و معروف کشف کردند.

وی با اظهار اینکه روغن موتورهای تقلبی ایمنی خودرو ها را تهدید می کند گفت همچنین مواد شوینده کشف شده نیز با سلامت و بهداشت مردم سروکار دارد که بسیار حائز اهمیت است.

براساس این گزارش کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یکصدمیلیارد ریال اعلام کردند همچنین در این رابطه 4 نفر دستگیر و 3دستگاه خودرو توقیف و 3کارگاه پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی در پایان از شهروندان خواست، این گونه طرح ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می شود.

کشف روغن

کدخبر: 943438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟