بازداشت مرد 10 میلیاردی در نیشابور + جزییات

به گزارش رکنا، حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت گوشی و برخی تجهیزات اداری دیگر از یک موسسه قرض‌الحسنه غیرفعال در سطح شهر نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بررسی‌های میدانی سرقت‌های به وقوع پیوسته متوجه شدند شگرد و شیوه به کار رفته در این سرقت‌ها همگی مشابه یکدیگر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده در ادامه تحقیقات تکمیلی و پلیسی و با اشراف اطلاعاتی به یک نفر متهم سابقه‌دار مظنون که پس از ردزنی‌های فنی مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی‌های، قضایی متهم دستگیر شد.

احمدی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی و سایل سرقتی از قبیل گوشی، اسکنر و برخی وسایل دیگر کشف و ضبط شد، افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 25 فقره سرقت له ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال اعتراف که تحقیقات از متهم به منظور کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس و همچنین حمایت های دستگاه قضایی خطاب به شهروندان توصیه کرد: با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، دوربین‌‌های مداربسته و رعایت توصیه‌ها، پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید امنیت مستلزم مشارکت همگان است.

کدخبر: 946028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟