قتل هولناک وکیل بعد از اعدام 5 مرد شیطان صفت / او وکالت اعدامی ها را داشت + جزییات

 به گزارش خبرنگار حوادث رکنا در تبریز، 18 مردادماه سال جاری بود که یوسف ضیا مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، از اجرای حکم 5 متجاوز به زنان خبر داد و در تشریح ماجرا گفت: روز ۳۱ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۴۰۱ بود که خانمی به همراه عوامل اورژانس اجتماعی به دادستانی شهرستان مرند مراجعه و اعلام کرد که توسط ۵ نفر ناشناس دزدیده و به کوه‌های اطراف مرند برده شده و متاسفانه توسط هر ۵ نفر مورد تجاوز قرار گرفته است؛ با وصول این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، سریعا دستورات لازم از سوی دادستانی برای دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: در چهارم خردادماه همان سال و تنها ۴ روز پس از ارتکاب جرم، هر پنج متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بودند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر و به جرم خود اعتراف نمودند.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند بیان کرد: بعد از صدور کیفرخواست و رسیدگی پرونده در دادگاه کیفری استان، هر 5 متهم با توجه به اعترافات خود و مستندات موجود در پرونده، به اعدام محکوم شدند که حکم مذکور در دیوان عالی کشور تایید و ۱۸ مردادماه اجرا شد.

گزارش رکنا حاکی است، اما مدتی از اجرای حکم این افراد نگذشته بود که افرادی ناشناس شبانه به ویلای شخصی وکیل این متهمان حمله و به طرز فجیعی وی را به قتل می رسانند.  

با توجه به اینکه دوربین های اطراف ویلا، ورود افراد را به داخل ویلا ثبت و ضبط کرده اند، اما هنوز پلیس موفق به دستگیری متهمان به قتل این وکیل پایه یک دادگستری نشده اند.

کدخبر: 946073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟