قتل خونین مرد جوان بخاطر جای پارک در تهران / قاتل غافلگیر شد

به گزارش رکنا، امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک مرد 35 ساله پس از درگیری بخاطر جای پارک در تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در مرکز شهر تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در گام نخست با تن‌پیمایی جسد مقتول یک جراحت عمیق روی سینه سمت چپ وی مشاهده کردند؛ تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی از محل وقوع جرم دریافتند که مقتول و قاتل در یکی از باشگاه‌های ورزشی مرکز شهر تهران در حال تمرین بودند که پس از پایان تمرین به پارکینگ مراجعه و در آنجا به دلیل درگیری لفظی بخاطر جای پارک با یکدیگر درگیری فیزیکی انجام داده و قاتل با زدن یک ضربه چاقو به سینه مقتول از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق شدند هویت متهم را شناسایی کنند، تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات گسترده موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در جنوب شهر تهران طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرده و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه با وجود مدارک و مستندات از ارتکاب جرم، صراحتا به قتل مرد 35 ساله اقرار کرد و گفت که در باشگاه با مقتول تمرین کرده و وی را می شناختم؛ پس از تمرین در پارکینگ با موتورسیکلت قصد خروج از پارک داشتم که مقتول از روی موتور خودش یک ضربه به موتور من زد و همانجا از کوره در رفته و با یک ضربه چاقو وی را مصدوم کرده و فکر نمی کردم منجر به قتل او شود و سریعا از محل متواری شدم.

وی خاطر نشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، به دلیل قتل عمد تا اطلاع ثانوی در اختیار اداره دهم قرار دارد.

 

کدخبر: 947434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟