5 جوان در محله شترخوار با قمه و چاقو به جان هم افتادند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی رباط کریم گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در محله شترخوار بلافاصله ماموران کلانتری 16 وهن آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چند نفر با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کردند که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ زنگنه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، 5 نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و  3 نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر ضربات چاقو و قمه راهی مراکز درمانی شدند.

این مقام انتظامی گفت: تعدادی سلاح سرد از قبیل چوب و چماق و قمه و چاقو از عوامل درگیری کشف و افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

کدخبر: 949653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟