دستگیری عامل اصلی سرقت مسلحانه از طلافروشی در گوگان آذربایجان شرقی

به گزارش رکنا ، هاشم شعفی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته  یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه ۳ سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و  مقداری طلا سرقت و با یک خودرو از محل متواری می شوند.

وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور سردار فرمانده انتظامی استان اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل و  در کمترین زمان در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می‌کند.

 شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور بموقع و بررسی های علمی  فنی  پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت در یکی از شهرستان های استان دستگیر و از وی مقادیری طلاهای سرقتی و  خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.

سخنگوی انتظامی استان با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست سارق  بصورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد،خاطر نشان کرد: اصناف بویژه صنوف زرگران با رعایت نکات ایمنی  توصیه های پلیس را جدی گرفته و شروع و اتمام فعالیت صنوف مربوطه بموقع صورت گیرد.

کدخبر: 954947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟