قتل پیرمرد گلپایگانی به دست زن 54 ساله / انگیزه فاش شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اصغر محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: در 20 آذر ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از منطقه‌های حوزه استحفاظی پاسگاه کنار رودخانه شهرستان،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب، ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و با اقدامات فنی و علمی؛ ظرف مدت کمتر از ۷ روز پرده از راز قتل پیرمرد ۷۰ ساله برداشته و قاتل متواری ، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه قاتل زنی ۵۴ ساله بوده افزود: متهمه در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس شهرستان گلپایگان با بیان اینکه متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد،از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات از درگیری با مجرمان پرهیز و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

گزارش از احمد امام جمعه خبرنگار رکنا گلپایگان

کدخبر: 957303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟