جنایت با چوب بیسبال بخاطر یک موتور / قاتل فراری دوست قدیمی زمینگیر شد + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 14 روز شنبه ۱۱ آذر ماه مأموران کلانتری 112 ابوسعید از مرگ مرد 59 ساله در یکی از بیمارستان‌ های تهران باخبر شدند که گویا در میدان 9 دی مورد حمله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان  به کام مرگ فرو می رود.

با اعلام این ماجرا و به دستور بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در خصوص این پرونده قتل در دستور کار تیم اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی همسر مقتول به بازپرس گفته بود: یک نفر از تلفن همسرم با ما تماس گرفت و مدعی شد که شوهرم در پارک با چند نفر درگیر شده و او را به بیمارستان برده‌اند، ما هم خودمان را به بیمارستان رساندیم اما با جسد او مواجه شدیم.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی پایتخت پس از بررسی های لازم بر روی تلفن همراه مقتول موفق به شناسایی مردی شدند که از گوشی تلفن همراه مقتول با پلیس تماس گرفته بود و خیلی زود مرد جوان دستگیر شد.

متهم در تحقیقات ابتدایی به پلیس گفت: من شاهد بودم که رضا و چند نفر از دوستانش در پارک در حال سیگار کشیدن بودند که با اعتراض چند جوان روبرو شدند و بین آنها درگیری رخ داد و درا دامه شاهدان درگیری پلیس را با خبر کردند اما وقتی پلیس وارد پارک شد درگیری آنها پایان گرفته بود و همه چیز به خوبی تمام شده بود ولی پس از رفتن پلیس بود که این بار رضا و دوستانش با هم درگیر شدند و دعوای آنها بخاطر گم شدن موتور سیکلت یکی از  دوستان رضا بود.

وی افزود: دوست رضا که هومن نام دارد در حین درگیری ادعا کرد من شاهد دارم که تو موتور من را دزدیده ای ، همین موضوع درگیری این دو دوست را بیشتر کرد در همان لحظه هومن با چوبی که شبیه چوب بیسبال ضرباتی به رضا زد و زمانیکه رضا غرق خون روی زمین افتاد هومن پا به فرار گذاشت و من هم با گوشی رضا به خانواده اش خبر دادم که رضا به بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه با دستور بازپرس پرونده تحقیقات میدانی و بررسی فیلم دوربین مداربسته داخل پارک مورد بازبینی قرار گرفت و کارآگاهان پی به درستی حرف های مرد جوان بردند و شاهدان نیز حرف های این جوان را تایید کردند.

تحقیقات برای دستگیری عامل این درگیری مرگبار کلید زده شد و کارآگاهان پس از گذشت 22 روز از جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل 45 ساله را در خیابان میرزای شیرازی شدند و در یک عملیات غافلگیرانه هومن بازداشت شد.

هومن در بازجویی های ابتدایی به کارآگاهان گفت: من و رضا بخاطر موتورسیکلتم با هم درگیر شدیم، من موتورم را به او فروخته بودم اما هنوز پول کامل را به من پرداخت نکرده بود، وقتی دعوایم بالا گرفت من از فرصت استفاده کردم و سراغ باقی پولم را گرفتم او هم با پرویی گفت من پولی به تو بدهکار نیستم، برای همین عصبانی شدم و با چوب بیسبالی که در پارک بود به جان او افتادم، من قصد کشتنش را نداشتم فقط می خواستم پول موتورم را از او بگیرم.

بنا بر این گزارش، با توجه به اعترافات قاتل جوان ، متهم با دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

کدخبر: 958305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آرزو جعفری
آیا این خبر مفید بود؟