فیلم تلخ و دردآوری که مادر آوا قهرمانی منتشر کرد! / دخترک 4 ساله چگونه کشته شد؟

به گزارش رکنا، مینا علیزاده مادر آوا قهرمانی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت که امروز نامادری دخترک 4 ساله ارومیه ای را جهت بازسازی صحنه جرم به محل زندگی وی آورده اند.

شرح حادثه

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد زنی با بی رحمی کامل اقدام بە پرت کردن دختری خردسال از پلەهای منزل می‌کند کە پس از پرس و جو و تحقیقات کافی در این زمینە مشخص شد زمانی کە پدر خانوادە برای کار بە یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی می رود.

همسر دوم او بی خبر از دوربین‌های امــنیتی منزل اقدام بە کتــک کاری و شکنــجە روحی و روانی فرزندان می نماید، کە بلافاصلە پس از گزارش این کتــک کاری و شکــنجە توسط همسایەها بە پدر خانوادە، وی خود را در سریعترین زمان ممکن بە ارومیه می رساند، اما متاسفانە این زمان کوتاه برای آوا دختر بچە‌ی چهارسالە بسیار حساس و غیرقابل تحمل بود و دختر بچە چهارسالە بدلیل شکنــجەهای بی رحــمانە نامادری خود در این زمان کوتاە دچار ضــربە مغــزی شد و در نهایت بە یکی از مراکز درمانی ارومیە اعزام شد و بعد از مدتی این فرشته کوچک تسلیم فرشته مرگ شد.

لازم بە ذکر است طی تحقیقات بە عمل آمدە و همچنین اعلام خانوادە این کودک چهارسالە ، نامادری بی‌رحم پس از معرفی بە نهادهای امـنیتی و قـضایی، از سوی اداره آگـاهی دستـگیر و هم اکنون در بازداشـت بە سر می‌برد.

کدخبر: 961435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟