قتل مرد جوان توسط  2 برادر چاقو به دست در بهارستان / دعوا بخاطر رانندگی بود + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته 2 برادر با همکاری یک نفر دیگر در شهر گلستان در جریان یک نزاغ، فردی را با سلاح سرد و چاقو به قتل رسانده و  از محل متواری شده بودند، که بررسی جدی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این قتل، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای آنها آغازشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام مخفیگاه 2 برادر قاتل و همدست آنها در محله"حسین آباد" مورد شناسائی قرار گرفته و در کمتر از  2 ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ عسکری نیا خاطرنشان کرد: دو برادر قاتل 17 و 25 ساله به قتل جوان  24 ساله به دلیل درگیری لفظی حین رانندگی اعتراف کردند که دراین راستا متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به ضرورت کنترل خشم از سوی افراد با بدست آوردن مهارتهای مختلف خاطرنشان کرد: در حین عصبانیت از تصمیم گرفتن یا اظهار نظر به شدت اجتناب کنند و در لحظه عصبانی شدن، نفس عمیق کشیده و سعی شود محل را ترک کرده و از پرداختن به هر واکنش خودداری شود چرا که باعث بروز هرگونه اتفاق ناگوار و پشیمان کننده می شود

 

کدخبر: 965302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟