شعار هفته معلم امسال چیست؟ / برنامه های هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه را ازجمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم ، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستان ها و مناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

کدخبر: 992049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟