عبدالهادی براهویی دستگیر شد / این مرد مخوف کیست؟ + عکس

به گزارش رکنا، سردار ایرج کاکا‌وند در خصوص دستگیری سرشبکه مسلحانه قاچاق مواد مخدر گفت: همکاران من در نیروی انتظامی با تلاش های شبانه روزی موفق به دستگیری یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر که مسلحانه و از مسیر کویر و بیابان و با مسلح کردن افراد در مسیر اقدام به انتقال محموله های سنگین به کشور می کرد در سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

وی افزود: این متهم به نام عبدالهادی و معر‌ف به القاب حاج شاه سلیم، حاج پرویز و حاج عبدالله نام دارد که علاوه بر سرشبکه بودن باند قاچاقچیان در امر حمایت دیگر باندها نقش داشته است.

وی با بیان اینکه این قاچاقچی تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین در مخفیگاهش داشته است، افزود: ۳۷ نفر از اعضای باند این قاچاقچی مخوف در ۱۸ عملیات دستگیر  شدند و مقدار بیش از ۱۳ تن انواع موادمخدر (بیش از ۵ تن از نوع شیشه و هروئین بود) و ۳۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

کاکاوند با بیان اینکه از براهویی ۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی توقیف شده است، گفت: قطعا این فرد ارتباطاتی با خارج از کشور داشته است چراکه یکی از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این قاچاقچی صفر تا صد با ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است، گفت: براهویی اهل استانهای شرقی (سیستان و بلوچستان) کشور بوده و بیشترین فعالیتش تا حاشیه کویر ادامه داشته است که در همین موقعیت مکانی بعد از یک سال کار اطلاعاتی دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از اجرای مرحله چهارم  آرامش در شهر خبر داد و گفت: قریب به ۵ تن مواد مخدر از ۱۲۵ نفر قاچاقچی در این طرح کشف ‌و ضبط شد؛ همچنین در این طرح دو روزه  ۱۱ هزار معتاد متجاهر و ۳۷۰۰ خرده فروش هم شناسایی و دستگیر شدند.

عبدالهادی براهویی

کدخبر: 965596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟