مرگ هولناک دهیار خواف در آتش‌ ساختمان دهیاری + جزییات

به گزارش رکنا، عضو شورای اسلامی روستای روح‌آباد از توابع شهرستان خواف با بیان مطلب فوق اظهار کرد: دهیار این روستا در حادثه آتش‌سوزی دهیاری جان خود را از دست داد.

محمد حیدرپور گفت: پس از تماس همسایگان ساختمان دهیاری مبنی بر بیرون آمدن دود از ساختمان دهیاری، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای بررسی موضوع به عمل آمد و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از اینکه همسایگان موفق نشدند از درب دهیاری وارد ساختمان شوند از در پشتی دهیاری و با شکستن شیشه وارد ساختمان دهیاری می‌شوند.

عضو شورای اسلامی روستای روح‌آباد ادامه داد: این افراد پس از مشاهده آتش‌سوزی، ابتدا با سطل‌های آب، آتش داخل ساختمان را خاموش و سپس دودزدایی می‌کنند که پس از خارج شدن دود از اتاق‌های ساختمان، متوجه می‌شوند دهیار در داخل دهیاری سوخته و فوت کرده است.

حیدرپور گفت: میزان دود ناشی از سوختن لوازم دهیاری به حدی بوده که افراد وقتی ابتدا وارد دهیاری شدند متوجه فوت دهیار نمی‌شوند و پس از دودزدایی می‌بینند وی از کمر به بالا سوخته است.

وی در پاسخ به دلیل فوت دهیار روستا گفت: هرچند گفته می‌شود مرحوم ابوتراب فرقانی تشنج کرده و همین موضوع باعث ادامه ماجرا می‌شود اما دلیل اصلی را مسئولان مربوطه باید اعلام کنند، از طرفی نیز دهیاری گازکشی نیست و از بخاری استفاده می‌شود.

حیدرپور اعلام کرد: مرحوم ابوتراب فرقانی با حدود ۳۲ سال سن دهیار روستای ۲۱۰ خانواری روح آباد بود.

روستای روح‌آباد در حدود ۴۰ کیلومتری شهر خواف و از توابع بخش سلامی است.

شهرستان خواف با ۴ بخش، ۶ شهر، ۸۵ روستا، ۱۶۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کدخبر: 967247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟