دزدان حرفه ای محله نارمک شکار دوربین مداربسته شدند + جزییات و شگرد

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: روز گذشته تیم عملیات 127 کلانتری نارمک  در حین گشت زنی در محدوده محله نارمک تهران گزارشی مبنی بر سرقت خودرو یکی از شهروندان از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت کردند.

وی افزود: بلافاصله گشت کلانتری به محل سرقت عزیمت و  با انجام تحقیقات محلی و بررسی تصاویر ثبت شده در دوربین های مدار بسته، هویت یکی از سارقان که در انجام سرقت دست داشت، شناسایی کردند و ماموران بلافاصله با روش های علمی و ترفندهای پلسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم  شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس با اخذ حکم قضائی وارد مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه علاوه بر متهم شناسایی شده 4 سارق دیگر نیز دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم  2 دستگاه خودرو سرقتی نیز از این مکان کشف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری، هر 5 سارق به 15 فقره سرقت خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت خودرو و تحمل حبس در زندان می باشند در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 968826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟