آتش سوزی هولناک در انبار کفش و دمپایی در شوش + جزییات

به گزارش رکنا، سید محمد موسوی رئیس آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوش با اعلام این خبر گفت: بامداد امروز پنجشنبه در پی تماس مردم با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری شوش مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله دو خودرو از نجاتگران و آتش نشانان را به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان اعزام کرد.

رئیس آتش نشانی شوش گفت: با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش و دود ناشی از یک منزل مسکونی می‌باشد که به انبار نگهداری دمپایی وکفش تغییر کاربری پیدا کرده است.

وی افزود: حریق در حال سرایت به انبارهای داخل منزل مسکونی بود که باحضور به موقع و اقدامات سریع آتش نشانان و پس از ۴ ساعت عملیات نفس‌گیر موفق به مهار آتش و جلوگیری از سرایت آن به دیگر انبارها شدند.

موسوی همچنین از عملیات همزمان آتش سوزی تریلی کشنده در شوش خبر داد و گفت: درساعت ۲۲:۳۹ دقیقه شب گذشته نیز حادثه حریق بار تریلی (باگس) درجاده شوش به اندیمشک به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام گردید که بلافاصله یک اکیپ عملیاتی به محل حادثه اعزام وحریق را در کمترین زمان ممکن اطفاء کردند.

رئیس آتش نشانی شوش در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و هم اکنون علت دقیق وقوع این دو حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آتش سوزی

کدخبر: 968892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟