فیلم بازسازی صحنه حمله 2 شرور شمشیر به دست به جوان تهرانی / اراذل اجیر شده انگشت پسر جوان را قطع کردند

به گزارش خبرنگار رکنا، صبح امروز 24 بهمن ماه بازسازی صحنه زورگیری 2 شرور قداره کش که در بلوار آیت الله کاشانی  باعث ایجاد رعب و وحشت برای مردم شده بودند صورت گرفت.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ در خصوص جنایت رخ داده از سوی این اشرار خشن به خبرنگار رکنا گفت: صبح روز 4 بهمن ماه خبر درگیری و ضرب و شتم منجر به قطع عوض پسر 28 ساله ای از سوی اهالی محله آیت الله کاشانی، خیابان دانش فر به پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل درگیری حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با پسر جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و بررسی ها نشان از آن داشت که وی از ناحیه سر، پا و دست هدف ضربات هولناک شمشیر قرار گرفته و یکی از انگشتان دستش هم قطع شده بود که به سرعت پسر جوان راهی بیمارستان شد و با توجبه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت تا در کمترین زمان ممکن این اشرار که هر دو هم سابقه دار بودند، شناسایی و بازداشت شوند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ در ادامه افزود:  پسر جوان وقتی وی از باشگاه ورزشی به سمت خانه اش حرکت کرده این 2 مرد با تعقیب او هنگامی که از خودرویش پیاده می شود  راه او را بسته و بدون هیچ توضیحی با شمشیر به جان او افتادند و ضربات هولناکی را به سر و صورت و بدن پسر جوان وارد می کنند که یکی از این ضربات باعث قطع شدن انگشت دست این پسر جوان شده است.

سرهنگ راستی با تاکید بر اهمیت سرعت شناسایی اولین متهم در زمان کمتر از 4 ساعت پس از وقوع جرم گفت: با اقدامات فنی و  پلیسی ضارب اصلی که با شمشیر به جان این پسر جوان افتاده بود شناسایی و در مخفیگاهش بازداشت شد و در گام بعدی با ردیابی های پلیسی متوجه خروج دومین متهم از تهران شدند که در یک عملیات منسجم پلیسی این شرور سابقه دار نیز بازداشت شد و هر دو نفر به جرم خود  اعتراف کردند.

سرهنگ راستی از انگیزه اصلی این اراذل و اوباش برای حمله به این پسرجوان گفت: این 2 متهم در اعترافاتشان گفته اند که فردی ناشناس با آنها تماس گرفته و با وعده پرداخت 40 میلیون تومان پول آنها را اجیر کرده تا پسر جوان را هدف  ضرب و شتم قرار دهند که پول پیشنهادی را نیز به حساب یکی از متهمان واریز کرده و این پول را 2 شرور بین هم تقسیم کرده اند.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران بزرگ  شناسایی و بازداشت اراذل و اوباش همچنان در دستور کار پلیس قرار داشته و این قول را به مردم می دهیم که با هیچ کدام از این اشرار سر سازش نخواهیم داشت و با  هر شخصی که بخواهد نظم و آرامش شهر و شهروندان را به خطر انداخته و برای مردم ایجاد رعب و وحشت کند به طور قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

 

 

کدخبر: 972144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟