تعقیب و گریز مرگبار دزدان موتورسوار با شلیک پلیس تهران

به گزارش رکنا، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن امسال پلیس در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان مرگ مردی در تعقیب‌وگریز با گشت موتوری ماموران کلانتری شهرک‌غرب قرار داد.

معلوم شد مرد جوان ۲۷ساله بر اثر شلیک 3 تیر از سوی ماموران در صحنه تعقیب‌ و گریز فوت کرده است و یک نفر دیگر هم 3 تیر به او اصابت کرده که اکنون در بیمارستان بستری است.

مرد زخمی در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دوستم چون پلاک موتورسیکلت‌مان مشکل داشت مجبور شدیم آن را دستکاری و مخدوش کنیم. ساعاتی قبل هم در حال عبور از یکی از محله‌های شمال تهران متوجه شدیم که ماموران در تعقیب‌ مان هستند. ماموران دنبال‌مان بودند که تیراندازی هوایی کردند. وقتی متوقف نشدیم، سمت‌مان تیراندازی کردند که دوستم فوت کرد و من زخمی شدم. با توجه به گفته‌های این مرد زخمی، تحقیقات از ماموران آغاز شد و یکی از آنها در اظهاراتش گفت: مامور کلانتری شهرک‌ غرب هستم.

مدتی بود که در حوزه فعالیت کاری‌مان گوشی‌قاپی رخ می‌داد و به‌دنبال سارقان بودیم. روز حادثه نیز با موتورسیکلت در حال گشت‌زنی بودیم. مشاهده کردیم که موتورسیکلتی با پلاک مخدوش و درحالی‌که دو سرنشین آن ماسک زده بودند و مدام اطراف را زیر نظر داشتند در حال حرکت هستند. به آنها مظنون شدیم که نکند همان سارقانی باشند که مدتی است در تعقیب‌شان هستیم.

در نهایت متوقف نشدند و ما تیراندازی کردیم. موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران گفت: تحقیقات در ارتباط با ابعاد این پرونده ادامه دارد.

جام جم

کدخبر: 972555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟