مشکل امنیتی در پای صندوق های رای نداریم / حضور یگان ویژه برای نظم بخشی صف های رای دهندگان

به گزارش رکنا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در خصوص آخرین وضعیت امنیتی انتخابات در کشور اظهار داشت: تا این لحظه هیچ مورد خاص امنیتی گزارش نشده و خوشبختانه با استقرار نیروها و اشراف اطلاعاتی و پیش‌بینی‌های لازم هیچ مسئله مهمی وجود ندارد.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: امسال یگان ویژه نیز در اکثر شهرها به کمک ماموران انتظامی رفته و در آماده باش کامل بوده و تا در صورت وقوع تهدید احتمالی عکس العمل شایسته داشته باشند.

سردار کرمی به ازدحام مردم در چندین شهرستان علی رغم تبلیغات منفی دشمن مبنی بر عدم حضور در انتخابات اشاره و تصریح کرد: در شهرستان‌های همچون پلدختر، لردگان، یاسوج و مهاباد از ساعت ابتدایی رای گیری با ازدحام مردم مواجه بودیم که ماموران یگان ویژه در راستای نظم بخشی به صف‌های رای دهندگان به کمک نیروهای انتظامی رفتند.

وی با بیان این مطلب که ازدحام مردم برای رای دادن برای دشمنان تازگی دارد و بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: علی رغم تبلیغات دشمن ما با ازدحام مردم در پای صندوق‌های رای مواجه بودیم و خوشبختانه هیچ مورد امنیتی وجود ندارد.

 

کدخبر: 976397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟