مرگ معمایی مرد جوان در درگیری همسایه بخاطر قبض آب و برق

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 20 شب 13 اسفند ماه خبر مرگ مشکوک مردی در محله تهرانپارس به پلیس 110 گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران پلیس در صحنه جرم با آپارتمان 5 طبقه ای روبرو شدند که مرد 55 ساله ای پس از درگیری با اهالی ساختمان زمین خورده و با تایید پزشکان اورژانس به کام مرگ فرو رفته است.

بررسی های پلیس حکایت از این داشت که اهالی این ساختمان 3 برادر و 2 مرد همسایه هستند که از چند روز قبل بر سر مسائل مالی و پرداخت قبوض آب و برق با هم درگیر شده و در زمان وقوع حادثه یکی از همسایه ها یکی از برادران را هل داده و پس از زمین خوردن به کام مرگ فرو می رود.

گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی مخابره شد تا او به همراه تیم بررسی صحنه جرم  وارد عمل شوند.

تحقیقات بازپرس جنایی مشخص کرد مرد 55 ساله، سابقه بیماری قلبی داشته و قلبش با باطری کار می کرده، همین موضوع کافی بود دستور انتقال جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی صادر شود.

با دستور بازپرس محمدجوادشفیعی هر  2  متهم  پرونده بازداشت و 2 مرد همسایه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان ادراه 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات تا مشخص شدند علت مرگ مرد 55 ساله ادامه دارد.

کدخبر: 977363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟