بازداشت 2 مرد که به طلافروشی ها سکه های تقلبی می فروختند

به گزارش رکنا،سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص خبر دستگیری 2 فروشنده سکه های تقلبی اظهار داشت: در پی مراجعه مالک یک مغازه طلافروشی به کلانتری 128تهران نو ، وی مدعی بود تعدادی سکه طلا از 2 مرد جوان خریداری کرده است و سپس متوجه شده است سکه ها تقلبی می باشد، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات این کلانتری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پرونده ادامه تا اینکه مجددا خبر مشابه ای مبنی بر فروش سکه های تقلبی از مالک یک مغازه طلافروشی و حضور 2 مرد جوان در طلافروشی دریافت شد و به سرعت تیم عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: با حضور در محل 2 مرد جوان که با ظاهری آراسته قصد فریب خریدار را داشتند دستگیر شدند و بازرسی از اموال متهمان 53 قطعه سکه تقلبی که با آب طلا رنگ شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشت به فروش سکه های تقلبی به واحد صنفی طلافروشی اعتراف کردند.

وی گفت: با بررسی پرونده های مشابه، مشخص شد متهمان پرونده ها یکسان بوده و متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به 3 فقره کلاهبرداری و فروش سکه های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی مال باختگان دیگر ادامه دارد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

 

کدخبر: 977688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟