سوزاندن کابل‌ در رشت سارق را لو داد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود حافظی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه به وقوع سرقت‌های سریالی کابل برق طی هفته‌های اخیر در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 15 در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها به سرنخ‌هایی از فردی که در پوشش جمع آوری ضایعات اقدام به سرقت کرده بود، رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اقدامات فنی و دستگیری این فرد حین سوزاندن روکش پلاستیکی کابل‌های برق سرقتی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر رشت خبر داد و بیان‌داشت: در بازرسی از خودرو پیکان وانت سارق حدود 50 کیلوگرم سیم برق مسی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق 30 ساله سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به 12 فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

کدخبر: 978069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟