جنایت فجیع مرد وکیل / قتل پایان 10 سال رابطه پنهانی با دخترعمو

 یکی از پرونده هایی که  در سال 1402 و پس از 5سال کش و قوس قضایی منتهی به صدور حکم قطعی قصاص شد مربوط به  مرد متاهلی بود که پس از 10 سال رابطه پنهانی با دختر عمویش وی را کشته و  جسد او را سر به نیست کرده بود.

این مرد که وکیل است مدعی بود دست به قتل نزده و از سرنوشت قربانی اطلاعی ندارد اما لکه های کشف شده خون در ماشینش دست وی را برای پلیس رو کرد و راز جنایت هولناک برملا شد.

ناپدید شدن زن تنها

رسیدگی به این پرونده از شانزدهم بهمن ماه سال ۹۷ و با  ناپدید شدن زن جوانی به نام  فرناز که به تنهایی  در خانه ای در خیابان هاشمی تهران زندگی میکرد آغاز شد.

افشای رابطه پنهانی

. در بررسیهای اولیه  پلیسی روشن شد وی با پسرعموی 42ساله اش به نام داوود که متاهل و صاحب فرزند است در ارتباط پنهانی بوده است.

با افشای این ماجرا مرد متاهل به عنوان متهم بازداشت شد .

وی سعی داشت خودش را بی اطلاع از مرگ دختر عمو یش نشان دهد  اما در در بازجویی های  بعدی اعتراف کرد  از ۱۰ سال قبل فرناز را به  عنوان زن دوم صیغه کرده و بدون اطلاع خانواده اش با او زندگی پنهانی داشته است.

این مرد در بازجویی‌های بعدی به اختلاف با فرناز و قتل وی اعتراف کرد  و گفت در رودهن با او درگیر شده، او را کشته و پس از تکه تکه کردن جسدش آنها را در چند سطح زباله انداخته است.

در حالی که پلیس هرگز نتوانست اثری از  بقایای جسد به دست بیاورد ، داوود در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران  چندبار پای میز محاکمه ایستاد و هربار ادعای جدیدی را مطرح کرد .

این در حالی بود که پیدا شدن قطرات خون در ماشین داوود نشان می داد  او  قاتل است.

ادعای بی گناهی در دادگاه

این مرد در دادگاه گفت: اگرچه زن و بچه داشتم اما عاشق فرناز بودم. به همین خاطر پنهانی او را صیغه کردم و به خانه مجردی او رفت و  آمد داشتم.من  تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده بودم .اما با تشویق های فرناز درسم را ادامه دادم و لیسانس حقوق گرفتم. او هم  مشغول گرفتن پایان نامه فوق لیسانسش بود. با می خواستیم باهم دفتر وکالت بزنیم و آنجا کار کنیم.او اما یکباره ناپدید شد .

متهم در جلسات دادگاه سعی داشت خودش را بی گناه نشان دهد اما قضات دادگاه ،سرانجام با توجه به مدرک های موجود در پرونده داوود را به قصاص محکوم کردند.با اعتراض وی به حکم صادره، پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات عالی رتبه بعد از بررسی موشکافانه پرونده،حکم قصاص وی  را تایید کردند تا وی در برابر حکم قطعی قصاص قرار بگیرد.

 

 

 

 

کدخبر: 982477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟