کودک ربوده شده بمی به آغوش خانواده بازگشت

به گزارش رکنا، سروان حسن وفادار شامگاه سه شنبه  اظهار داشت: ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج-زاهدان هنگام گشت زنی در جاده فهرج به سمت نرماشیر، متوجه حضور پسر بچه‌ای حدودا هشت ساله در حاشیه جاده شدند.

وی بیان کرد: این پسربچه سرگردان بود و خودروهای عبوری به او توجهی نداشتند که گشت پلیس در کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

رییس پلیس راه فهرج- زاهدان ادامه داد: بعد از گفت و گو با کودک مشخص شد پسربچه توسط سرنشینان یک خودرو از شهرستان‌ همجوار (بم) ربوده شده است.

وی عنوان کرد: به گفته پسربچه خودرو پس از عبور از مسیرهای بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و هنگامی که خودرو به سرعتگیر می‌رسد کودک موفق به خروج از خودرو و فرار شده است.

سروان وفادار افزود: بعد از فرار کودک از خودرو، سرنشینان که متوجه حضور گشت پلیس می‌شوند توقف نکرده و به راه خود ادامه می‌دهند.

وی توضیح داد: ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسربچه و پرس و جو از افراد بومی، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر کودک را پیدا می‌کنند.

رییس پلیس راه فهرج زاهدان گفت: با تلاش ماموران پلیس راه کودک به آغوش خانواده در شهرستان بم بازگردانده شد و گزارش این موضوع نیز به عوامل انتظامی ارایه گردید.

سروان وفادار تصریح‌کرد: پی‌جویی‌های پلیس برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.

کدخبر: 983382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟