اقدام وحشیانه جوان شیطان صفت با دختر تهرانی در پارکینگ خانه شان / حکم اعدام تایید شد + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت یک مرد میانسال آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من در خانه بودم که از بیمارستانی در شمال تهران با من تماس گرفتند و گفتند دخترم  صدف تصادف کرده است.

وقتی خودم را به بیمارستان رساندم با دختر دانشجویم روبه  رو شدم  که سر و وضعی آشفته داشت و دندانهایش شکسته بود.پزشکان گفتند او وحشیانه تحت آزار قرار گرفته و به شدت کتک خورده است. حالا آمده ام تا پیگیر ماجرا شوم.

با شکایت این پدر ماموران به پرس و جو از دختر دانشجو پرداختند و دریافتند وی در تله شیطانی یک پسر گرفتار شده است.

صدف در بازجویی ها گفت: مدتی قبل با پسر جوانی آشنا شدم که  به من ابراز علاقه کرد و گفت عاشقم شده و قصد دارد با من ازدواج کند .به همین خاطر خواست تا چند مرتبه با هم قرار ملاقات بگذاریم. ساعت ۱۲ ظهر بود که سر قرار رفتم و سوار ماشین آرش شدم.  اما پس از طی مسافتی او  به یکباره در ماشین را قفل کرد و وارد پارکینگ یک خانه شد . من که شوکه شده بودم میخواستم در را باز کنم و فرار کنم که با مشت به صورتم کوبید  و دندان هایم شکست و دهانم به شدت آسیب دید. او کشان کشان مرا به یک واحد آپارتمانی برد و وحشیانه آزار داد.سپس مرا  سوار ماشین کرد و در پارکی در همان حوالی از ماشین  به بیرون پرتاب کرد .

با این شکایت و اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داده بود آرش ردیابی و دستگیر شد. اما آزار و اذیت دختر جوان را نپذیرفت .

محاکمه پسر شیطان صفت

در حالی که پزشکی قانونی  آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش  به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد  و وی  پشت درهای بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد.

وی  در دادگاه مدعی شد با صدف رابطه عاشقانه داشته و با میل وی با او رابطه برقرار کرده است.

 در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود و نظر پزشکی قانونی ،ادعای پسر شیطان صفت را نپذیرفتند و وی  را به اعدام محکوم کردند .این حکم در شعبه ۵۱ دیوان عالی کشور مهر تایید کرد و قطعی شد.

کدخبر: 984230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟