20 جوان برای قتل نیما به جلوی در خانه اش رفتند / جنایت خونین پس از بازی والیبال

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال کشته شدن پسر جوانی به نام نیما آغاز شد .شواهد نشان می‌داد نیما مقابل خانه پدری اش در پردیس مورد حمله چندین مرد جوان قرار گرفته و در خون غلتیده است.

جسد پسر جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران برای رازگشایی جنایت به تحقیق پرداختند.

2 نفر از دوستان نیما که شاهد ماجرا بودند گفتند پسر جوانی به نام پوریا همراه چندین نفر از دوستانش به نیما حمله ور شده و وی را کشته‌اند .

با اطلاعاتی که 2 شاهد به ماموران داده بودند پوریا و ۱۹ نفر از دوستانش ردیابی و بازداشت شدند و به درگیری خونین با قربانی اعتراف کردند .

جنایت کینه جویانه

در بررسی‌ها روشن شد نیما و پوریا از قبل با هم اختلاف داشتند و درگیری آنها پس از بازی والیبال  در محل شدت گرفته بود .

در ادامه تحقیقات پوریا به قتل اعتراف کرد و گفت به قصد انتقام جویی همراه ۱۹ نفر از دوستانش مقابل خانه نیما رفته بود که دست به جنایت زد.

 وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و به همراه ۱۹ همدستش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در دادگاه

در این جلسه پدر پدر و مادر نیما درخواست قصاص را مطرح کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

سپس پوریا در جایگاه متهم ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و نیما بچه یک محل بودیم و  از قبل با هم اختلاف داشتیم و بارها با هم درگیر شده بودیم .آخرین بار در محل مشغول بازی والیبال بودیم  و نیما در تیم حریف بازی می‌کرد.

وی ادامه داد:  در میان بازی او به من ناسزا گفت و با کف دست به صورتم زد .من  که کینه او را به دل گرفته بودم بعد از بازی از دوستانم خواستم مقابل خانه نیما برویم و او را ادب کنیم .اما باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و از مرگاو پشیمان هستم .

وی گفت: من و دوستانم مقابل خانه نیما رفتیم و نیما و دو نفر از دوستانش را مقابل در دیدیم .من و دوستانم با نیما و دو دوستش درگیر شدیم و  من  با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم. اما حالا پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم . من فقط می خواستم او را بترسانم و راضی به مرگش نبودم. دوستانم هم به خاطر من مقابل خانه نیما آمدند.

سپس ۱۹ متهم دیگر که با قرار وثیقه آزاد بودند به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل از خود دفاع کردند .آنها گفتند ضربه ای به قربانی نزده اند و فقط همراه دوستانش مقابل خانه نیما رفته بودند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

کدخبر: 986107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟