13 فوتی و مصدوم در تصادفات جاده ای گلستان

به گزارش رکنا، برپایه گزارش ارسالی عصر جمعه روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان ، رضا حاجیلری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور خوش ییلاق با هشت حادثه دیده این تصادف خبر داد و افزود: این حادثه عصر امروز در مسیر خوش ییلاق از محورهای کوهستانی استان گلستان رخ داد.

وی با اشاره به هشت حادثه دیده این تصادف اضافه کرد: پس از اعلام گزارش حادثه یک تیم از جمعیت هلال احمر به محل اعزام و مصدومان این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

حاجیلری ادامه داد: از مجموع هشت مصدوم این حادثه بانوی۳۱ ساله، کودک ۱ ساله و پسربچه ۱۲ ساله با هماهنگی لازمه به بیمارستان انتقال داده شدند.

تصادف تریلی با سواری در آزادشهر یک فوتی و چهار مصدوم داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان هم در گزارش دیگری گفت: تصادف تریلی بنز اکتروس با خودروی پراید ۱۴۱ در محور آزادشهر به شاهرود یک فوتی و چهار مصدوم داشت.

قاسم غریب آبادی اظهار کرد:عصر امروز جمعه ۲۴ فروردین ماه، یک خودروی پراید ۱۴۱ با یک دستگاه تریلی بنز اکتروس در محور آزادشهر به شاهرود روبروی روستای مهدی اباد، تصادف کردند.

وی افزود: این خودروها پنج سرنشین حادثه دیده داشتند که چهار نفر از آنان مصدوم شدند و یک بانوی ۳۶ هم جان خود را از دست داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مرکز eoc هلال احمر استان با گزارش اورژانس ۲ تیم از پایگاه‌های خوش ییلاق با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

غریب آبادی ادامه داد: تیم‌های هلال احمر یک بانوی ۵٠ ساله از مصدومان این حادثه را به بیمارستان انتقال دادند و باقی مصدومان هم توسط اورژانس منتقل شدند.

وی افزود: فرد جان باخته در محل حادثه تحویل عوامل مربوطه داده شده است.

استان مرزی و ۲ میلیون نفری گلستان با وسعت افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع، پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی شامل «بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه» دارد.

کدخبر: 987794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟