این 2 مرد در کرج جولان وحشت می دادند !

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی بیان  کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت از منزل از کلانتری 40 جهان نما به پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت اموال از قبیل طلاجات و … رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با جمع آوری مستندات و اقدامات پلیسی 2 نفر را شناسایی کرده که با یک خودروی پراید اقدام به سرقت می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از شناسایی با دستور مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه در یکی از مناطق شهرستان فردیس دستگیر و در بررسی از مخفیگاه آنان تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

نادربیگی با اشاره به اینکه سارقان در اعترافات خود به 20 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان کرج اعتراف کرده اند گفت: متهمان پس از انجام تحقیقات با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، درهای ورودی اماکن و منازل را از نوع کرکره های مشبک نصب نمایند و به مقاوم سازی اقدام نمایند و شب ها نیز روشنایی کافی در محوطه وجود داشته باشد و از سامانه های هوشمند مانند هشدارهای الکترونیک و …استفاده گردد و در صورت حضور و تردد افراد مشکوک مراتب را فورا از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 988434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟