حمله وحشت آور 2 شرور خطرناک به پلیس تهران / ماموران اراذل را زمینگیر کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با 2 نفر از اراذل و اوباش روبرو میشوند گه این دو نفر پس از مشاهده مامورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود مینمایند که مامورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.

وی افزود: مامورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام ، که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندیدن خودروی دیگر کرد  که با هوشیاری کامل ماموران  دستگیر شد  که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان می باشد. 

رئیس مرکز عملیات   سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: پس از دستگیری و پی جویی اولیه در پایگاه مخفیگاه  نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر و هردو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی  در پایان خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کدخبر: 990077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟