دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات و لوازم داخل خودرو در مراغه

به گزارش رکنا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، سارق برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت شد. این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود: به هشدار های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد و ... بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

کدخبر: 990924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟