ماجرای جنجال درگیری 2 دانش‌آموز در رباط‌ کریم

به گزارش رکنا، تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم درگفتگو با رکنا با اشاره به  انتشار خبری که عصر امروز با موضوع   حمله وحشیانه با سلاح سرد به دانش‌آموزان در رباط‌کریم منتشر شده بود اظهار کرد: متاسفانه خبری که در رسانه‌های محلی منتشر شده مبنی بر حمله وحشیانه با سلاح سرد توسط اراذل و اوباش به دانش‌آموزان در رباط‌کریم واقعیت ندارد.

وی در ادامه با توجه به اینکه اوباش و اراذل تعریف خاص خود را دارد و به کسی اطلاق می‌شود که دارای پرونده شرارت و شناخته شده باشد تاکید کرد: اتفاقی که افتاده در خیابان مصلی رباط‌کریم درگیری دو دانش‌آموز حدود ١۶ ساله بوده که منجر به زخمی شدن مختصر یکی از آن‌ها می‌شود، طوری که با حضور نیروهای انتظامی حتی فرد مضروب برای ثبت شکایت به کلانتری هم مراجعه نمی‌کند و موضوع فیصله می‌یابد.

تیمور کلانتری در بخش دیگری از گفت‌وگو گفت: نیروهای انتظامی شهرستان در شهر حضور دارند و به لطف خدا آرامش و امنیت در شهرستان برقرار است و پلیس اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست که مراقب رفتار و کردار فرزندان خودشان باشند و با نظارت بر آن‌ها اجازه ندهند اتفاقاتی از این دست رخ دهد.

کدخبر: 991178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟