سرباز و کارمند فداکار دادگستری زرند فرشته نجات 2 دختربچه شدند / به دل سیلاب زدند

به گزارش رکنا، ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند استان کرمان در این باره گفت‌: به علت شدت بارندگی و سیلابی شدن معابر این شهرستان، زنی همراه دو دختر چهار و هفت ساله‌‌اش از ساختمان دادگستری شهرستان زرند خارج و در ورودی دادگستری منتظر رسیدن آژانس بود. روز سه‌شنبه با توجه به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، جوی آب جلوی محل دادگستری همانند بخشی از خیابان مملو از آب و گل بود. در همین موقع پای یکی از فرزندان او سر ‌خورد و این کودک به داخل جوی آب افتاد که بلافاصله با فریاد کمک‌خواهی مادر و کمک سرباز دادگستری به نام عرفان جعفری، تلاش برای نجات جان کودک گرفتار در جوی آب شروع شد.

وی افزود: در همین هنگام که توجه شاهدان معطوف به نجات فرزند اول است، فرزند دوم این خانم نیز داخل جوی آب سقوط می‌کند و جریان آب او را به دهانه پل ورودی دادگستری می‌برد که در این لحظه یکی از کارمندان دادگستری به نام مجید کردی که شاهد افتادن این کودک به داخل جوی آب بوده به کمک او شتافت. درادامه وی را از داخل سوراخ آب پل ورودی دادگستری زرند نجات داد.

این در حالی بود که مجید کردی، کارمند فداکار دادگستری زرند که در جریان کمک به کودک دوم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده گفت: زمانی که متوجه افتادن این کودک به درون جوی آب شدم سریع وارد عمل شدم و توانستم دست کودک را که جریان آب او را به داخل سوراخ پل برده بود، بگیرم و نجاتش دهم.  این اتفاق در حالی افتاد که مادر کودک پیگیر نجات فرزند اولش بود و متوجه افتادن کودک دیگرش درون جوی آب نشده بود.

کدخبر: 991613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟